Dagen efter / The Hangover

Det bästa med att vara medlem i Emilsetta, och jag tror jag talar för oss alla. Är när man har övernattat här. Och hur gör man det? JO, tre st i soffan två i sängen och en på golvet på en luftmadrass! Men känslan när alla grabbar har vaknat och går om kring med morgonruffsigt hår och högst två möjligtviss tre plagg på kroppen. Kalsonger och en T-shirt eller kalsingar och ett par byxor, det möjligtviss tredje plagget är ju då strumpor efter som det kan ligga en heldel rester från föregående kväll på golvet.

Men, vad gör man om man vaknar 2 timmar innan de övriga och absolut inte kan somna om? Jo, jag och R2D2 vet eftersom detta hände just oss i går morse. Man kan göra som R2D2 "AKA kalsongmodellen" sitta vid datorn och spela sagon om ringen? Medans jag kände att jag kunde tillföra nånting mer till Emilsetta. Så jag spottade i mina manliga och grova nävar gned dem mot varandra och tog tag i gårdagens rester, !DISKEN! Jag stog där i 45 minuter tills jag kunde spegla mig själv i diskbänken sen var jag klar samtidigt som resten av våra pojkar vaknar till.

Då börjar det verkliga myyyset, med att Obi-Wan Kenobi ringer och beställer pizzor som körs ut ända fram till dören och vi laddar ner en film och deggandet kan börja !! Alla äter pizzor förutom Jar Jar som lämnade oss tidigt på morgonen och Windu som spenderade morgonen i sängen eller inne på toaleten.

AKTA HAN HALKAR :O... NEJ HAN DRÖMDE BARA !!
Naked Girls

___________________
Kådnamn: Chewbacca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0